Hart van Grave, Nieuwsbrief

De fractie Keerpunt 2010 heeft vragen gesteld over de stand van zaken rond Hart van Grave. De gemeente Grave heeft er voor gekozen de vragen openbaar te beantwoorden om zo alle Gravenaren op de hoogte te stellen. Inmiddels hebben veel inwoners van Grave ook wel de column van Leo de Vreede gelezen die eveneens zijn visie gaf en vragen stelde. U vindt de 2 na elkaar gepubliceerde artikelen van Leo de Vreede over Hart van Grave  hier en voor de informatie die de gemeente ter beschikking heeft gesteld kunt u naar de gemeentelijke website gaan of hier de Raadsleden-Nieuwsbrief lezen. Het is een akelige situatie voor de huurders en eigenaars van Hart van Grave. Ook de omwonenden en de middenstand lijden onder de situatie. Ook na de Raadsleden-Nieuwsbrief blijft het onduidelijk wanneer de bouw afgemaakt kan worden. Het blijft wachten op concreet en hopelijk beter nieuws.