Categorieƫn

Werk mee aan gemeente Grave!

De tijd verandert in snel tempo en dat vraagt een andere houding van de gemeente richting haar burgers. Deze moderne tijd vraagt om een andere invulling van de taken die de gemeente uitvoert. De Lokale Partij Grave wil weten wat u als inwoner van de gemeente vindt wat de gemeente wel of niet tot haar taken moet rekenen.

Wij vragen u het gesprek aan te gaan met onze raadsleden zodat wij voor u in de raadszaal de discussie kunnen voeren over welke taken de gemeenten wel moet uitvoeren en welke niet. Indien u een gesprek wilt met leden van onze raadsfractie dan kunt u dit doen door een mail te sturen naar joeri.nuijen@lpg-grave.nl of bel naar 06-14382447.

Zorg ervoor dat wij op de hoogte zijn van uw mening(en) zodat wij dit kunnen meenemen in onze standpunten. Samen maken wij deze mooie gemeente en samen zijn wij deze mooie gemeente.

Stellingen:

1. De gemeente moet het schoolzwemmen en het vervoer daar naartoe faciliteren.

2. De gemeente Grave moet 4 voetbalclubs en 3 tennisclubs subsidiƫren.

3. De gemeente Grave moet festival(s) structureel financieel ondersteunen.

4. De gemeente Grave moet de groenvoorziening extern uitbesteden i.p.v. het zelf te doen.

5. De gemeente Grave kan kijken met burgers of zij de groenvoorziening kunnen bijhouden.

6. De gemeente Grave strooit alleen openbare wegen bij sneeuwval?

Agenda: 3 juni 19.30 uur: Raadszaal Stadhuis Grave 10 juni 19.30 uur: Raadszaal Stadhuis Grave 7 juli 19.30 uur: Raadszaal Stadhuis Grave Natuurlijk kunt u ook een afspraak maken met de raadsfractie van de LPG.